Výsledky vyhľadávania
- NOVACKÁ, Ľudmila - ČERVENKA, Peter - DRÁBIK, Peter. Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región - destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia. 1. vydanie. Bratislava : Selale Education Business, 2018. 166 s. [5,5 AH]. ISBN 978-80-973123-0-5.
- MARKUŠOVÁ, Hana. Destinačný marketingový manažment : diplomová práca. Škol. Dana Benešová. Bratislava, 2010. 74 s.
- ROMANOVÁ, Ivana. Destinačný marketingový manažment mesta Banská Štiavnica a okolia : diplomová práca. Škol. Anna Sirotková. Bratislava, 2008. 104 s.
- BUHA, Anita. Destinačný marketingový manažment v medzinárodnom cestovnom ruchu : dizertačná práca. Škol. Ľudmila Novacká. Bratislava, 2004. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- NOVACKÁ, Ľudmila. Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 46-51.