Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 320  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Digital"
  1. ČIRČOVÁ, Vanda - STOVÍČEK, Filip - ČERŇANOVÁ, Lucia. Learning in Digital Environment – Competencies (Knowledge, Skill, Attitude). In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 41-50. I-23-102-00.
    článok

    článok

  2. VOKOUNOVÁ, Dana. Typology of Generation Z in Terms of the Use of Digital Technologies. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 278-289. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  3. UBIPARIPOVIĆ, Bogdan - MATKOVIC, Predrag - PAVLICEVIC, Veselin. Key Activities of Digital Business Transformation Process. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2023. ISSN 2334-6191, 2023, vol. 28, no. 1, pp. 33-40.
    článok

    článok

  4. SKVARCIANY, Viktorija - LAPINSKAITĖ, Indrė - STASYTYTĖ, Viktorija. Efficiency of Digital Economy in the Context of Sustainable Development: DEA–Tobit Approach. In Prague Economic Papers : a Bimonthly Journal of Economic Theory and Policy. - Prague : University of Economics, 2023. ISSN 2336-730X, 2023, vol. 32, no. 2, pp. 129-158.
    článok

    článok

  5. BOLEK, Vladimír. The Barriers to Acquisition and Development of Hard Skills in Digital Literacy. In ICERI 2023. 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2023 : Conference Proceedings. - Valencia : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-55942-8. ISSN 2340-1095, pp. 4044-4051. VEGA 1/0662/23.
    článok

    článok

  6. DRÁBIK, Peter et al. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  7. RAFAJ, Oliver - REHÁK, Štefan. Training the Digital Skills – Introduction to Data Visualisation. In Handbook on Digital Skills and Cross-domain Entrepreneurial Competences for Societal Challenges. - Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2023. ISBN 978-83-7986-490-4, pp. 183-187. 2021-1-PL01-KA220-HED-000027649.
    článok

    článok

  8. RAFAJ, Oliver et al. Part III – Digital Skills and Entrepreneurial Competences. In Handbook on Digital Skills and Cross-domain Entrepreneurial Competences for Societal Challenges. - Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2023. ISBN 978-83-7986-490-4, pp. 107-119. 2021-1-PL01-KA220-HED-000027649.
    článok

    článok

  9. TATLARI, Mohammadreza. Digital workplace : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Blštáková. Bratislava, 2023. 45 s.
    kniha

    kniha

  10. ZHENG, Xiaosong - SUN, Anran. Digital Services Trade between China and V4 Countries - A Study of Trade Complementarity and Regulatory Restrictiveness. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2023. ISSN 0013-3035, 2023, roč. 71, č. 2, s. 139-154.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.