Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 176  
Vaša otázka: Hlavný názov = "E commerce"
  1. DZILSKÁ, Zuzana. The Impact of COVID-19 on e-Commerce Platforms in Slovakia. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 51-61. VEGA 1/0110/24.
    článok

    článok

  2. ALENOVÁ, Gabriela. Nové trendy e-commerce pre rok 2024. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 1, s. 26.
    článok

    článok

  3. GUGOVÁ, Alexandra. Analýza ako pandémia ovplyvnila zákaznícke správanie v oblasti e-commerce : diplomová práca. Školiteľ: Veronika Horniaková. Bratislava, 2023. 55 s.
    kniha

    kniha

  4. GAN, Jiaoyan. Možnosti využitia sociálnej siete TikTok v Číne na úrovni e-commerce : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Ožvoldová. Bratislava, 2023. 80 s.
    kniha

    kniha

  5. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - KALAMEN, Kristián. Online Reputation of Selected E-commerce Entities through the Lens of Pandemic and Post-pandemic Comparison. - Registrovaný: Scopus. In IDIMT-2023: New Challenges for ICT and Management. Interdisciplinary Information Management Talks. IDIMT-2023: New Challenges for ICT and Management : 31th Interdisciplinary Information Management Talks, Sept. 6–8, 2023, Hradec Králové, Czech Republic. - Linz : TRAUNER Verlag, 2023. ISBN 978-3-99151-176-2, pp. 330-336. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    článok

    článok

  6. JANOŠKOVÁ, Mária. E-Commerce: a Prosperous Form of Trading in Slovakia. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2023. ISSN 2585-8785, 2023, vol. 16, no. 1-2, pp. 25-41.
    článok

    článok

  7. TKÁČOVÁ, Kristína. Vývoj e-commerce a jeho využívanie v súčasnosti : diplomová práca. Školiteľ: Mária Ria Janošková. Košice, 2023. 84 s.
    kniha

    kniha

  8. STŘÍTESKÝ, Václav. Význam komunikačních kanálů v e-commerce. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 1, s. 26-27.
    článok

    článok

  9. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  10. ČERNÝ, Matej - HAMRANOVÁ, Anna - TÖRÖKOVÁ, Anikó. Výkonnosť vybraných podnikov využívajúcich e-commerce v kontexte rozhodovacích kritérií investorov. In International Scientific Conference COMPETITION. Proceedings of the 13th Annual International Scientific Conference COMPETITION. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022. ISBN 978-80-88064-56-5. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 100-110 online. VEGA 1/0767/21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.