Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Guerilla marketing"
  1. KAFKOVÁ, Jana - ZÍMOVÁ, Pavlína. Nové možnosti marketingové komunikace ve zdravotnictví - guerilla marketing. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 3, s. 28-29.
    článok

    článok

  2. SLEPÁNKOVÁ, Daniela. Guerilla marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 57 s.
    kniha

    kniha

  3. MIŠKOVÁ, Simona. Guerilla marketing a jeho využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 42 s.
    kniha

    kniha

  4. ERDÉLYIOVÁ, Miroslava. Guerilla marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Tomáš Ružička. Bratislava, 2017. 50 s.
    kniha

    kniha

  5. MANIKOVÁ, Lenka. Guerilla marketing a jeho aplikácia : diplomová práca. Školiteľ: Barbora Gontkovičová. Košice, 2017. 69 s.
    kniha

    kniha

  6. ŠTETKA, Peter. Guerilla marketing. Bratislava, 2015. [4,17 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/27/guerilla-marketing-8/>
  7. HUČKOVÁ, Lenka. Guerilla marketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2014. 58 s.
    kniha

    kniha

  8. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301, 2014, roč. 11, č. 3, s. 28-39.
    článok

    článok

  9. HERDOVÁ, Petra. Guerilla marketing - netradičná forma marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Plevová. Bratislava, 2014. 60 s.
    kniha

    kniha

  10. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky? In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 50-55.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.