Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing kultúry Ako osloviť a udržať si publikum"
  1. FILO, Peter. [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609, 2011, roč. 14, č. 1, s. 138-139. Recenzia na: Marketing kukltúry: ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010.
    článok

    článok

  2. FRANCOVÁ, Zuzana. [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 617-618. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
    článok

    článok

  3. TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum. Bratislava : Eurokódex, 2010. 260 s. ISBN 978-80-89447-29-9. [Počet ex. : 7, z toho voľných 4, prezenčne 3]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.