Výsledky vyhľadávania
- FABIAN, Peter. Elektronický marketing malých a stredných podnikov : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Pružinský. Košice, 2016. 40 s.
- HRUŠOVSKÁ, Dana. Marketing malých a stredných podnikov. In Podnikanie v malých a stredných podnikoch : modelové príklady. - Bratislava : KARTPRINT, 2014. ISBN 978-80-89553-21-1, s. 122-135.
- ŠTENSOVÁ, Antónia - ŠVECOVÁ, Eva. Kooperácia a spoločný marketing malých a stredných podnikov. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 118-123.
- GRANČIČOVÁ, Katarína. Marketing malých a stredných podnikov a "clustre". In Možnosti využitia odvetvových klastrov pre zvýšenie efektívnosti odvetví a zlepšenia úrovne využívania výsledkov výskumu a vývoja v malých a stredných podnikoch : zborník prednášok z workshopu, 13. jún 2005. - Bratislava : Inova Slovakia, n.o., 2005, s. 1-7.