Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing metrics"
  1. KOČIŠOVÁ, Lucia - ŠTARCHOŇ, Peter. The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 2, s. 40-49.
    článok

    článok

  2. HOJDIK, Vladimír. Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics. In DOKBAT 2017. Annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers. DOKBAT 2017 : conference proceedings : 13th annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers : 26.4.2017, [Zlín, Czech Republic]. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2017. ISBN 978-80-7454-654-9, pp. 144-151 online. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  3. HOJDIK, Vladimír - ŠLOSÁR, Róbert. Characteristics of selected online marketing metrics. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 165-174 online. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  4. BENDLE, Neil T. et al. Marketing metrics : the manager's guide to measuring marketing performance. 3rd ed. Upper Saddle River : Pearson Education, 2016. 439 s. ISBN 978-0-13-408596-8. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  5. FARRIS, Paul W. - BENDLE, Neil T. - PFEIFER, Phillip E. Marketing metrics : the definitive guide to measuring marketing performance. 2nd ed. Upper Saddle River : Pearson Education/Prentice Hall, 2010, 6th printing 2012. xv, 414 s. ISBN 978-0-13-705829-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  6. FARRIS, Paul W. et al. Key marketing metrics : the 50+ metrics every manager needs to know. Harlow : Wharton School Publishing, 2009. xiii, 353 s. ISBN 978-0-273-72203-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.