Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing miest a obcí"
  1. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Marketing miest a obcí. Recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Peter Baláži. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 137 s. [9,40 AH]. ISBN 978-80-225-5032-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. FILO, Peter. [Marketing miest a obcí]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 615-616. Recenzia na: Marketing miest a obcí / Mária Hasprová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3038-5.
    článok

    článok

  3. LUKÁČ, Miroslav. Marketing miest a obcí s podtitulom Marketing obce Tovarné : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2011. 54 s.
    kniha

    kniha

  4. HASPROVÁ, Mária et al. Marketing miest a obcí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 187 s. [11,578 AH]. KEGA 201-039EU-4/2010. ISBN 978-80-225-3038-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  5. HASPROVÁ, Mária et al. Marketing miest a obcí : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 139 s. ISBN 978-80-225-2310-3. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  6. HASPROVÁ, Mária et al. Marketing miest a obcí : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 139 s. ISBN 80-225-2045-4. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.