Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 47  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing research"
  1. HULA, Róbert. Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X, 2022, roč. 51, č. 2, s. 105-128. I-22-107-00.
    článok

    článok

  2. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2022, vol. 11, no. 4, pp. 111-131. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  3. MOUAMMINE, Yahia - AZDIMOUSA, Hassan. A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944, 2021, roč. 16, č. 4, s. 34-50.
    článok

    článok

  4. HAIR, Joseph F. - ORTINAU, David J. - HARRISON, Dana E. Essentials of Marketing Research. 5th Edition. New York : McGraw-Hill, 2021. 428 s. ISBN 978-1-260-57578-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.
    článok

    článok

  6. PRACHÁŘOVÁ, Lenka - KOVÁČ, Ondrej - BARSZCZYŃSKA, Joanna. Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVII. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 17. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.11.2021, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4918-9, s. 20-27 online.
    článok

    článok

  7. NUNAN, Daniel - BIRKS, David F. - MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research : Applied Insight. 6th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 951 s. ISBN 978-1-292-30872-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. DANESHJO, Naqibullah. Marketing research. In Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch. Medzinárodná vedecká konferencia. Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 19. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2016, Košice. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Ústav manažmentu, priemyselného a digitálneho inžinierstva, 2016. ISBN 978-80-553-3018-1, [S. 1-6] online.
    článok

    článok

  9. BURNS, Alvin C. - BUSH, Ronald F. Marketing research. 7th inter. ed. Harlow : PEARSON, 2014. 487 s. Always learning. ISBN 978-0-273-76851-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. BELK, Russell W. - FISCHER, Eileen - KOZINETS, Robert V. Qualitative consumer & marketing research. Los Angeles : SAGE, 2013. 234 s. ISBN 978-0-85702-767-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.