Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh"
  1. KUČERÍK, Matej. Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : bakalárska práca. Školiteľ: Barbara Barilová. Bratislava, 2023. 58 s.
    kniha

    kniha

  2. MITAĽOVÁ, Tatiana. Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Eva Hvizdová. Bratislava, 2012. 62 s.
    kniha

    kniha

  3. VERBÓK, Peter. Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Grančičová. Bratislava, 2012. 87 s.
    kniha

    kniha

  4. BALUŠÍKOVÁ, Michaela. Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Grančičová. Bratislava, 2011. 66 s.
    kniha

    kniha

  5. ŠTRBOVÁ, Veronika. Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 47 s.
    kniha

    kniha

  6. MÁCSADIOVÁ, Eva. Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca. Škol. Nora Mikušová. Bratislava, 2010. 73 s.
    kniha

    kniha

  7. GLONČÁKOVÁ, Martina. Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh spoločnosti Coca - Cola HBC Slovakia s.r.o. : diplomová práca. Škol. Katarína Grančičová. Bratislava, 2009. 62 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.