Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti"
  1. LENGYEL, Peter - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti. In Marketing, manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov z 1. medzinárodnej konferencie, Košice, 24.-25. október 2013. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3732-2, s. 117-118.
    článok

    článok

  2. LENGYEL, Peter. Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2013. 89 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.