Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie"
  1. POŠIKOVÁ, Simona. Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Košice, 2015. 82 s.
    kniha

    kniha

  2. DANESHJO, Naqibullah. Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie. In Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch. Medzinárodná vedecká konferencia. Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 18. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2015, Košice. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2015. ISBN 978-80-553-2488-3, s. [1-8] online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.