Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Meranie spokojnosti zákazníka"
  1. RUDÁŠOVÁ, Zuzana - BLAŠČÁK, Pavel. Meranie spokojnosti zákazníka. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 105 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. KUSÁ, Alena. Meranie spokojnosti zákazníka. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 163-169. VEGA 5 /0496/09.
    článok

    článok

  3. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Meranie spokojnosti zákazníka ako súčasť analýzy v spotrebiteľskom prieskume. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 84-87.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.