Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - TRNKOVÁ, Zora. Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti. In Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2, s. 85-92. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.