Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente"
  1. Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. Zostavil Ferdinand Daňo ; recenzenti Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 123 s. VEGA 1/0333/11. ISBN 978-80-225-3735-3. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. Zborník zostavil Ferdinand Daňo ; recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 132 s. [6,6 AH]. VEGA 1/0333/11. ISBN 978-80-225-3524-3. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
  3. Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. Zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 124 s. VEGA 1/0333/11. ISBN 978-80-225-3307-2. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.