Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 62  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Neuromarketing"
  1. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. JUKIĆ, Dinko. Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X, 2023, vol. 14, no. 1, pp. 22-38.
    článok

    článok

  3. HULA, Róbert. The Evaluation of a Successful Political Campaign Using Eye-Tracking As a Neuromarketing Method. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 1, s. 45-56. I-22-107-00.
    článok

    článok

  4. FRANCOVÁ, Zuzana. Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 42-55. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  5. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva - KUKURA, Marek. Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 27-41. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  6. ČERVENKA, Peter - KUCHTA, Martin. Predictive Modeling in Neuromarketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 5-16. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  7. ŠÁŠKY, Michael. Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 441-452.
    článok

    článok

  8. HULA, Róbert. Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X, 2022, roč. 51, č. 2, s. 105-128. I-22-107-00.
    článok

    článok

  9. Neuromarketing in Business : Identifying Implicit Purchase Drivers and Leveraging them for Sales. Wiesbaden : Springer, 2022. 140 s. ISBN 978-3-658-35184-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. HULA, Róbert. Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9, p. 25.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.