Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Nové formy marketingovej komunikácie"
  1. HIROŠOVÁ, Beáta. Nové formy marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Helena Strážovská. Bratislava, 2016. 63 s.
    kniha

    kniha

  2. FILOVÁ, Sandra. Nové formy marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Plevová. Bratislava, 2014. 51 s.
    kniha

    kniha

  3. KIŠŠOVÁ, Renáta. Nové formy marketingovej komunikácie vo vybranej maloobchodnej jednotke : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2012. 66 s.
    kniha

    kniha

  4. KOPRLA, Miroslav. Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 110-117.
    článok

    článok

  5. JANÍKOVÁ, Magdaléna. Nové formy marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Simona Škorvagová. Bratislava, 2011. 84 s.
    kniha

    kniha

  6. HASPROVÁ, Mária. Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 62-69. VEGA 1/4600/07.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.