Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Orgány etickej samoregulácie a ich úloha v procese marketingovej komunikácie"
  1. KOLLÁROVÁ, Daniela. Orgány etickej samoregulácie a ich úloha v procese marketingovej komunikácie. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 356-361. Dostupné na : <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/39.Koll%C3%A1rov%C3%A1.pdf>
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.