Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Prístupy k meraniu hodnoty značky"
  1. MOLNÁROVÁ, Dagmar. Prístupy k meraniu hodnoty značky. In Trendy ekonomiky a managementu : vědecký časopis. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2009. ISSN 1802-8527, 2009, roč. 3, č. 5, s. 58-64.
    článok

    článok

  2. PČOLINSKÁ, Lenka. Prístupy k meraniu hodnoty značky. In Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8, s. 596-603.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.