Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Retail marketing"
  1. NEZMAR, Luděk. AI - výzvy a rizika pro retail marketing. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 3, s. 22-23.
    článok

    článok

  2. MURIN, Viliam. Retail marketing a jeho uplatňovanie v podniku Native Studio : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2022. 73 s.
    kniha

    kniha

  3. JADERNÁ, Eva - VOLFOVÁ, Hana. Moderní retail marketing. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 234 s. ISBN 978-80-271-1384-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja. - Registrovaný: Web of Science. In RELIK 2020. International Scientific Conference. RELIK 2020 : Conference Proceedings. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020. ISBN 978-80-245-2394-1, pp. 345-356 online. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. New Retail Marketing. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746, 2019, roč. 18, č. 2, s. 45-54. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  6. HRDLIČKOVÁ, Veronika. New trends in retail marketing. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 124-132 [CD-ROM].
    článok

    článok

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - PAVLIKOVÁ, Marta. Retail marketing in the internationalization process. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 6-11. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. BÁRTA, Vladimír - PÁTÍK, Ladislav - POSTLER, Milan. Retail marketing. Praha : Management Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  9. MCGOLDRICK, Peter J. Retail Marketing. London : McGraw-Hill Book Company, 1990. 362 s. ISBN 0-07-084159-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.