Výsledky vyhľadávania
Vaša otázka:
Hlavný názov = "Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke"
- ŠTARCHOŇ, Peter - WEBEROVÁ, Dagmar. Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944, 2015, roč. 10, č. 1, s. 2-8.
- ŠTARCHOŇ, Peter - WEBEROVÁ, Dagmar. Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 4, s. 36-42.