Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Senzorický marketing"
  1. ČUHLOVÁ, Renáta. Senzorický marketing - to je smyslů plné nakupování. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 3, s. 10-11.
    článok

    článok

  2. MENTEL, Adrian. Senzorický marketing : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2019. 70 s.
    kniha

    kniha

  3. POLÁČKOVÁ, Petronela. Senzorický marketing - jeho vplyv na postoje návštevníkov k vybranému nákupnému centru : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha

  4. ŠAGÁTOVÁ, Monika. Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2014. 79 s.
    kniha

    kniha

  5. KRISTEKOVÁ, Dominika. Senzorický marketing : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2012. 99 s.
    kniha

    kniha

  6. SMOLEKOVÁ, Miroslava. Senzorický marketing z hľadiska predaja : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Šveda. Bratislava, 2012. 61 s.
    kniha

    kniha

  7. DOBIAŠOVÁ, Zuzana. Senzorický marketing a  jeho vplyv na  nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2011. 70 s.
    kniha

    kniha

  8. FAŠIANG, Tomáš. Senzorický marketing. In III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5, s. 1-7.
    článok

    článok

  9. KITA, Pavol. Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2009. ISSN 1335-9266, 2009, roč. 13, č. 10, s. 30-33.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.