Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii"
  1. LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035, 1996, roč. 44, č. 7-8, s. 583-594.
    článok

    článok

  2. LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 56-60.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.