Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Virálny marketing"
  1. KROTKÁ, Jana. Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí : bakalárska práca. Školiteľ: Tomáš Ružička. Bratislava, 2017. 56 s.
    kniha

    kniha

  2. ELIAŠOVÁ, Natália. Virálny marketing a jeho použitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2015. 49 s.
    kniha

    kniha

  3. ŠLOSÁR, Róbert - MAJTÁN, Štefan. Virálny marketing ako moderný marketingový nástroj. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 41-42 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    článok

    článok

  4. PAĽKO, Peter. Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2014. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. KUKUČKOVÁ, Terézia. Virálny marketing a jeho využitie na oslovenie cieľovej skupiny : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 36 s.
    kniha

    kniha

  6. KEVICKÁ, Marika. Virálny marketing na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 44 s.
    kniha

    kniha

  7. ŽILAVÁ, Martina. Virálny marketing a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 73 s.
    kniha

    kniha

  8. SUCHÁŇ, Ivan. Virálny marketing : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Vojtechovský. Bratislava, 2011. 72 s.
    kniha

    kniha

  9. PAĽKO, Peter. Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 252-257.
    článok

    článok

  10. HRICIGA, Andrej. Virálny marketing. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 92-95.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.