Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Názvové údaje = "Emília Charfaoui Komunikatívno pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu"
  1. STRELKOVÁ, Katarína. Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVI. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014. ISBN 978-80-8177-002-9, s. 126-127 [CD-ROM]. Recenzia na: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu / Emília Charfaoui. - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, 2014. - ISBN 978-80-8177-002-9. KEGA 017 UK-4/2012.
    článok

    článok

  2. SERESOVÁ, Katarína. [Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu]. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVII. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014. ISBN 978-80-8177-005-0, s. 104-105 [CD-ROM]. Recenzia na: Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu. - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, Bratislava, 2014. - ISBN 978-80-223-3712-0.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.