Výsledky vyhľadávania
Vaša otázka:
Názvové údaje = "Inovácie marketingových a obchodných činností 3"
- ČIMO, Jozef. Rozvoj inovačného potenciálu Slovenska. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 5-18.
- DZUROVÁ, Mária. Inovácie marketingových a obchodných činností. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 19-27.
- KORČOKOVÁ, Marína. Informovanosť spotrebiteľa. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 84-100.
- MIKLOŠÍK, Andrej. Komponenty riadenia procesov v oblasti informačných technológií. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 112-117.
- FRANCOVÁ, Zuzana. Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 29-45.
- HRTÚSOVÁ, Džamila. Partnerstvo v logistickom reťazci. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 61-69.
- PRIEHODA, Albert. Inovácie v marketingovom manažmente (14). In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 118-131.
- ČIHOVSKÁ, Viera. [Recenzia vedeckého zborníka Inovácie marketingových a obchodných činností]. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 134-135. Recenzia na: Inovácie marketingových a obchodných činností (3) [elektronický zdroj] = Innovations of marketing and commerce activities (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava / Mária Dzurová a kol. ; zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2990-7.
- HRICIGA, Andrej. Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 46-60.
- CHOMOVÁ, Katarína. Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 70-83.