Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Názvové údaje = "Inovácie marketingových a obchodných činností 3"
  1. ČIMO, Jozef. Rozvoj inovačného potenciálu Slovenska. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 5-18.
    článok

    článok

  2. DZUROVÁ, Mária. Inovácie marketingových a obchodných činností. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 19-27.
    článok

    článok

  3. KORČOKOVÁ, Marína. Informovanosť spotrebiteľa. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 84-100.
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. Komponenty riadenia procesov v oblasti informačných technológií. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 112-117.
    článok

    článok

  5. FRANCOVÁ, Zuzana. Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 29-45.
    článok

    článok

  6. HRTÚSOVÁ, Džamila. Partnerstvo v logistickom reťazci. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 61-69.
    článok

    článok

  7. PRIEHODA, Albert. Inovácie v marketingovom manažmente (14). In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 118-131.
    článok

    článok

  8. ČIHOVSKÁ, Viera. [Recenzia vedeckého zborníka Inovácie marketingových a obchodných činností]. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 134-135. Recenzia na: Inovácie marketingových a obchodných činností (3) [elektronický zdroj] = Innovations of marketing and commerce activities (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava / Mária Dzurová a kol. ; zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2990-7.
    článok

    článok

  9. HRICIGA, Andrej. Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 46-60.
    článok

    článok

  10. CHOMOVÁ, Katarína. Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 70-83.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.