Výsledky vyhľadávania

  1. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 12x ročne. ISSN 1335-2016. Dostupné na : http://www.strategie.sk
    časopis

    časopis


  2. DRÁBIK, Henrich. Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2018. 185 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  3. OKASOVÁ, Zuzana. Využitie udržateľného marketingu vo výrobných podnikoch : dizertačná práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2018. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  4. JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. 1. vydání. Praha : GRADA, 2018. 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  5. Marketing & komunikace. - Spracovaný v EKO-INDEX. Praha : Česká marketingová společnost. 4x ročne. ISSN 1211-5622. Dostupné na : http://www.cms-cma.cz/zobrazit/obsah/1/52/casopis
    časopis

    časopis


  6. Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. - Spracovaný v EKO-INDEX, Registrovaný: Erihplus. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 4x ročne. ISSN 1338-7944. Dostupné na : https://www.mins.sk/downloads/
    časopis

    časopis


  7. GÚČIK, Marián et al. Marketing podnikov cestovného ruchu. Recenzovali: Mária Rostášová, Milota Vetráková. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 248 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-812-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  8. FORET, Miroslav et al. Management integrované marketingové a podnikové komunikace. Recenzenti: Alena Daňková, Mária Dzurová, Eva Jaderná. 1. vydání. Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018. 135 s. ISBN 978-80-86747-48-4.

  9. Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 119 s. [6 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-225-4541-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]

  10. KONŠTIAK, Pavol. Merchandisingový manažment maloobchodnej jednotky v podmienkach aktívneho predaja a udržateľnosti : habilitačná práca. Školiteľ:. Bratislava, 2018. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha