Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Vaša otázka: Systematika = "^339.14^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. Profilovanie/migrácia distribučného kanála ako determinant tvorby hodnoty v maloobchode. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4157-2, s. 19-32. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  2. ZÁMEČNÍK, Peter. The prospects and challenges in multichannel distribution. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 360-371. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  3. Optimalizácia systému riadenia zásob. In ProIN : časopis pre stredný a vrcholový podnikový manažment. - Žilina : CEIT, 2013, 2013, roč. 14, č. 2, s. 4-5.
    článok

    článok

  4. VÁVROVÁ, Věra. Nákupní chování na trhu B2B. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622, 2012, roč. 22, č. 2, s. 7-9.
    článok

    článok

  5. Usilujú sa o osobnejší prístup k zákazníkom. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-2008, November 2010, roč. 15, č. 11, s. 16.
    článok

    článok

  6. KRAJMEROVÁ, Eva. Číňania kupujú hlavne potraviny. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-2008, jún 2010, roč. 15, č. 6, s. 30.
    článok

    článok

  7. KREMEŇOVÁ, Monika. Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 251-257.
    článok

    článok

  8. DENT, Julian. Distribution channels : understanding and managing channels to market. London : Kogan Page, 2008. 322 s. ISBN 978-0-7494-5256-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. PREKOPOVÁ, Petra. Biopotraviny zažívajú boom ! In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, november 2007, č. 11, s. 10-11.
    článok

    článok

  10. Pošlite svoj tovar. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2008, január 2006, roč. 11, č. 1, s. 51.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.