Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 636  
Vaša otázka: Systematika = "^366^"
  1. ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária - RUŽIČKA, Tomáš. Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing. Reviewers: Pavol Križo, Gabriela Pajtinková Bartáková, Martina Jelínková. 1st Edition. London : Sciemcee Publishing, 2022. 103 s. [7,63 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-1-7399378-5-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. Zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo ; recenzenti / Reviewers: Monika Naďová Krošláková, Gabriela Pajtinková Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 108 s. [6,49 AH]. VEGA 1/0046/20. ISBN 978-80-225-5005-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. Journal of Consumer Behaviour. - Registrovaný: Current Contents Connect, Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. Chichester : John Wiley & Sons. 6x ročne. ISSN 1479-1838. Dostupné na : https://onlinelibrary.wiley.com/journal/14791838
    časopis

    časopis

  5. REHÁK, Róbert. Vzťah generácie "Z" voči elektromobilite : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 63 s. ISBN 978-80-225-4956-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. COOMBS, Danielle Sarver. The Consumer Insights Handbook : Unlocking Audience Research Methods. Lanham : Rowman & Littlefield, 2022. 221 s. ISBN 978-1-5381-4552-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ŽÁK, Štefan et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Ján Papula, Mária Tajtáková. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2022. 391 s. [23,16 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-89710-57-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  8. DUBCOVÁ, Gabriela et al. Ochrana spotrebiteľa : vysokoškolská učebnica. Recenzentky: Mária Dzurová, Daniela Hupková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 159 s. [13,17 AH]. KEGA 002EU-4/2019, VEGA 1/0836/21. ISBN 978-80-225-4903-5.
  9. Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Proceedings of Scientific Papers. no. III. Gabriela Dubcová et al. ; editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová. 1st Edition. Brno : Masaryk University Press, 2021. 130 s. [8,73 AH]. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-80-280-0004-2.
  10. DZUROVÁ, Mária - HRUŠOVSKÁ, Dana - KAPSDORFEROVÁ, Zuzana. Challenges and Opportunities for Food Producers in the 21st Century : Scientific Monograph. Reviews: Denisa Čiderová, Daniela Hupková. 1st Edition. Ljubljana : Verlag Dashöfer, 2021. 161 s. [8,05 AH]. KEGA 002eu-4/2019. ISBN 978-961-6869-69-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.