Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 642  
Vaša otázka: Systematika = "^366^"
  1. SMITH, Andrew. Consumer Behaviour and Analytics. 2nd Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2024. 213 s. ISBN 978-1-032-38834-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. RASHEDI, Jonas. Customer Insights : Kundenbedürfnisse und Konsumentenverhalten verstehen. Wiesbaden : Springer Gabler, 2024. 135 s. ISBN 978-3-658-43391-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. MOTHERSBAUGH, David L. - BARDI KLEISER, Susan - HAWKINS, Del I. Consumer Behavior : Building Marketing Strategy. 15th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2024. 824 s. ISBN 978-1-266-11476-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. HOFFMANN, Stefan - AKBAR, Payam. Consumer Behavior : Understanding Consumers – Designing Marketing Activities. 2nd Edition. Wiesbaden : Springer, 2023. 187 s. ISBN 978-3-658-39475-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. REHÁK, Róbert. Vzťah generácie "Z" voči elektromobilite : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 63 s. ISBN 978-80-225-4956-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. EAST, Robert et al. Consumer Behaviour : Applications in Marketing. 4th Edition. Los Angeles : SAGE, 2022. 357 s. ISBN 978-1-5297-3083-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Journal of Consumer Behaviour. - Registrovaný: Current Contents Connect, Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. Chichester : John Wiley & Sons. 6x ročne. ISSN 1479-1838. Dostupné na : https://onlinelibrary.wiley.com/journal/14791838
    časopis

    časopis

  9. COOMBS, Danielle Sarver. The Consumer Insights Handbook : Unlocking Audience Research Methods. Lanham : Rowman & Littlefield, 2022. 221 s. ISBN 978-1-5381-4552-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária - RUŽIČKA, Tomáš. Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing. Reviewers: Pavol Križo, Gabriela Pajtinková Bartáková, Martina Jelínková. 1st Edition. London : Sciemcee Publishing, 2022. 103 s. [7,63 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-1-7399378-5-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.