Výsledky vyhľadávania

  1. KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. 1. vydání. Praha : C.H.BECK, 2018. 354 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-693-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  2. Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics. Eurasia Business and Economics Society Conference EBES. Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics : Proceedings of the 21st Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES Conference), January 12-14, 2017, Budapest University of Technology. Reviewers: Sagi Akron, Ahmet Faruk Aysan, Mehmet Huseyin Bilgin. Cham : Springer, 2018. online 360 s. Eurasian Studies in Business and Economics, 9. ISBN 978-3-319-76287-6. ISSN 2364-5067.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  3. RUŽIČKA, Tomáš - RALBOVSKÝ, Andrej - RICHNÁK, Patrik. Identifikácia atribútov modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva /mHealthConsMod/ : správa o výsledkoch riešenia Projektu mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov v dennej forme štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave č. I-16-108-00 : doba riešenia 1.1.2016 - 31.12.2016. Oponenti: Nikola Nechalová, Pavel Gežík. 1. vydanie. Bratislava, 2017. [30 s.]. I-16-108-00.

  4. Chudoba a spotrebiteľské správanie : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. Recenzenti: Mária Zúpková, Róbert Hölcz. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. CD-ROM [40 s.]. VEGA 1/0224/15. ISBN 978-80-225-4468-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  5. ŠUCHA, Matej. V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 21. januára 2016, roč. 26, č. 3, s. 40-41.
    článok

    článok


  6. LESÁKOVÁ, Dagmar - DAŇO, Ferdinand. Food shopping behaviour in older consumer's segment. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113, s. 270-280. VEGA 1/0224/15.
    článok

    článok


  7. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Purchasing strategies of low income households: A study of consumer behaviour specifics among low income segment. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113, s. 238-245. VEGA 1/0224/15.
    článok

    článok


  8. KRNÁČOVÁ, Paulína. Consumer awareness of food labelling. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113, s. 258-269. VEGA 1/0635/14.
    článok

    článok


  9. KLAPILOVÁ KRBOVÁ, Petra. Generation Y attitudes towards shopping: a comparison of the Czech Republic and Slovakia. In Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISSN 1804-1728, 2016, no. 1, s. 37-53.
    článok

    článok


  10. LIESKOVSKÁ, Vanda. Recenzný posudok na príspevky do zborníka s názvom "Gramotný spotrebiteľ", ktorý je súčasťou riešenia projektu VEGA č. 1/0178/14 "Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov". In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 196-198 online.
    článok

    článok