Výsledky vyhľadávania

  1. KLAPILOVÁ KRBOVÁ, Petra. Generation Y attitudes towards shopping: a comparison of the Czech Republic and Slovakia. In Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISSN 1804-1728, březen 2016, č. 1, s. 37-53.
    článok

    článok


  2. ŠUCHA, Matej. V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 21. januára 2016, roč. 26, č. 3, s. 40-41.
    článok

    článok


  3. GAJDOŠ, Jozef. Vnímanie luxusu. In Týždeň vedy a techniky na Slovensku. Vedecký seminár. Financie, účtovníctvo, dane 2016 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : recenzovaný zborník vedeckých prác : vedecký seminár na Katedre finančného riadenia podniku PHF EU v Bratislave v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku, 7.11.2016, Košice [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra finančného riadenia podniku PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4334-7, s. 21-26 CD-ROM.
    článok

    článok


  4. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 33, s. 65-74. VEGA 1/0224/15.
    článok

    článok


  5. MAJTÁN, Štefan - ŠTETKA, Peter - ŠLOSÁR, Róbert. Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie. In Trendy v podnikání 2016. Mezinárodní vědecká konference. Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016 [elektronický zdroj]. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016. ISBN 978-80-261-0648-7, s. 1-10 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok


  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 68-75 CD-ROM.
    článok

    článok


  7. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Nákupné zvyklosti pri nákupe potravín vo vybraných nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 5-17 CD-ROM.
    článok

    článok


  8. KOPANIČOVÁ, Janka. Stratégie pri nákupe potravín v nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 18-23 CD-ROM.
    článok

    článok


  9. Spotrebiteľská atmosféra sa v júli zotavila len mierne. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 31, (2016.
    článok

    článok


  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. The Application of importance-performance analysis (IPA) in evaluating retail services. - Registrovaný: Web of Science. In Knowledge for market use 2016: our interconnected and divided world. Conference. Knowledge for market use 2016: our interconnected and divided world : international scientific conference : 8-9 September 2016, Olomouc. - Olomouc : Societas scientiarum Olomucensis II, 2016. ISBN 978-80-87533-14-7, p. 270-275. VEGA 1/0612/15.
    článok

    článok