Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 43  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0032019^"
  1. FILUS, Ivan et al. Analýza potenciálu implementácie inovácií podnikov lesnícko-drevárskeho sektora a energetického využívania biomasy : štúdia pre predmet zákazky: Systém riadenia inovácií a transfer know-how z NLC k podnikateľskému sektoru. 1. vydanie. Bratislava : BIC Bratislava, 2017. 94 s. [4,75 AH].
  2. FILUS, Ivan et al. Návrh inovačných priorít pre Národný projekt : štúdia pre predmet zákazky: Poradenstvo pri definovaní inovačných priorít na základe analýzy potenciálu pôdohospodárskeho sektora. 1. vydanie. Bratislava : BIC Bratislava, 2017. 55 s. [2,8 AH].
  3. FILUS, Ivan et al. Význam bioekonomiky pre Slovenskú republiku a návrh štruktúrovaného dotazníka na oslovenie stakeholderov : štúdia pre predmet zákazky: Poradenstvo pri definovaní inovačných priorít na základe analýzy potenciálu pôdohospodárskeho sektora. 1. vydanie. Bratislava : BIC Bratislava, 2017. 61 s. [3,1 AH].
  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem. Zostavila: Otília Zorkóciová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. online [155 s., 13,90 AH]. VEGA 1/0550/14. ISBN 978-80-225-4249-4.
    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem

    elektronická kniha

  5. ĎURIŠKOVÁ, Dominika. Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 73 s.
    kniha

    kniha

  6. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Neuromarketing revolution and the role of emotions in consumer behavior. In The Czech and Slovak Republics in international trade and business : is the crisis over? Lessons-learned, challenges and future perspectives of international business. International scientific conference. The Czech and Slovak Republics in international trade and business : is the crisis over? Lessons-learned, challenges and future perspectives of international business : proceedings : 14th international scientific conference : may 29th 2014, Prague and Bratislava. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2014. ISBN 978-80-245-2037-7, s. 197-218.
    článok

    článok

  7. ŠÁŠIKOVÁ, Mária - HLUŠKOVÁ, Tatiana. Foreign Expansion of Small and Medium Enterprises (The Example of Slovak Companies). In Enterprise and competitive environment. International conference. Enterprise and competitive environment : conference abstract proceedings : [17th annual international conference, march 6-7, 2014, Brno, Czech Republic]. - Bučovice : Martin Stříž Publishing, 2014. ISBN 978-80-87106-74-7, s. 242 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. MARTON, Imrich. Súčasné spotrebiteľské trendy vo vybranom odvetví a ich vplyv na marketingové stratégie firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 63 s.
    kniha

    kniha

  9. ŠKODOVÁ, Lenka. Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 94 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2014. 184 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.