Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 155  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0026512^"
  1. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  2. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 95-102. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  3. Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. Recenzenti: Marian Reiff, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. 126 s. ISBN 978-80-223-5678-7.
  4. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna - KUBIČKOVÁ, Viera - HALENÁROVÁ, Mária. Kúpeľníctvo a wellness. Recenzenti: Mária Antalová, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. [148 s.] [5,99 AH]. VEGA 1/0271/23. ISBN 978-80-225-5097-0.
  5. STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra. Aktuálne o zmenách vo vybraných ekonomických pravidlách v r. 2021 - 2022 na Slovensku. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 1, s. 77-86 online.
    článok

    článok

  6. STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra. Slovenská ekonomika v problémoch. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 4, s. 277-286.
    článok

    článok

  7. STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra. K problematike „home office“ - Nástroj vo vývoji. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988, 2021, roč. 13, č. 1, s. 66-69.
    článok

    článok

  8. STRÁŽOVSKÁ, Helena - STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra. K problematike zakladateľských analýz a metodike hodnotenia. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988, 2020, roč. 12, č. 1, s. 50-60 online.
    článok

    článok

  9. Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. Zostavil: Pavol Kita. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 95 s. [5,79 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-225-4644-7. [Počet ex. : 7, z toho voľných 4, prezenčne 3]
  10. KITA, Pavol et al. Inovácia v distribúcií potravín - aspekt geografického informačného systému. In Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4644-7, s. 77-95.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.