Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1081  
Vaša otázka: Heslá = "nákup"
  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. BRUMĂ, Ioan-Sebastian et al. Does the Payment Method Matter in Online Shopping Behaviour? Study on the Romanian Market of Vegetables during the Pandemic Crisis. In Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X, 2024, vol. 70, no. 1, pp. 34-47.
    článok

    článok

  3. PAJONK, Peter. Manažment nákupných rizík v priemyselných podnikoch: Prehľadový článok. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 92-104. VEGA 1/0462/23.
    článok

    článok

  4. SIMINSKÁ, Eva. Rozhodovacia prax vo verejnom obstarávaní v oblasti dopravy. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1339-5963, 2024, roč. 11, č. 1, s. 32-37.
    článok

    článok

  5. ALENOVÁ, Gabriela. Ošiaľ pred vianocami zaťažil planétu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 1, s. 22-23.
    článok

    článok

  6. KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  7. VOKOUNOVÁ, Dana. Typology of Generation Z in Terms of the Use of Digital Technologies. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 278-289. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  8. PENCARELLI, Tonino - SKERHAKOVA, Veronika - TIRPÁK, Denis. Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381, 2023, vol. 15, no. 1, s. [1-7].
    článok

    článok

  9. ANDRADE, Philippe - GAUTIER, Erwan - MENGUS, Eric. What Matters in Households’ Inflation Expectations? In Journal of Monetary Economics. - Amsterdam : Elsevier Science Publishers B.V., 2023. ISSN 0304-3932, 2023, vol. 138, no. September, pp. 50-68.
    článok

    článok

  10. TÖRŐCSIK, Mária et al. Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis. In Financial and Economic Review : Scientific Journal of the Magyar Nemzeti Bank. - Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2023. ISSN 2415-9271, 2023, vol. 22, no. 4, pp. 82-106.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.