Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 538  
Vaša otázka: Heslá = "predajne"
  1. KAPITÁN, Peter. Výmena chladničky ušetrí tisíce eur. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Top prevádzka roka 2023 je Lyra park. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  3. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Niekde stačí aj metrový obslužný úsek. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  4. VAJDOVÁ, Jana. Evaluation of Selected Slovak Bookstores Using Modern Management Analysis Tools. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 493-505.
    článok

    článok

  5. VČELÍK, Andrej. Is Housing for Everyone? Comparative Analysis of Selected Regions in Slovakia. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 506-518.
    článok

    článok

  6. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
    článok

    článok

  7. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  8. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Mapovanie zákazníckej cesty v podmienkach tradičného obchodu a online obchodu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 13-22.
    článok

    článok

  9. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Design Innovation to Increase the Competitiveness of Companies. In Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023. International Scientific Conference. Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 : Proceedings of the XXVI. International Scientific Conference, The Area of the Hotel Nad Przełomem, Sromowce Niżne, Poland, September 12th - 14th, 2023. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2023. ISBN 978-80-553-4433-1, pp. 133-136. KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok

  10. LIPTÁK, Pavol. Dopady pandémie Covid-19 na Category Management. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 175-182. VEGA 1/0392/23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.