Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 330  
Vaša otázka: Heslá = "sponzorovanie"
  1. KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 272 s. ISBN 978-80-271-5013-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BÖSZÖRMENYI, Jana. Sponzorské príspevky v športe. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2023. ISSN 1335-0897, 2023, roč. 28, č. 14, s. 5-21.
    článok

    článok

  3. BORÁKOVÁ, Marta. Športovec v postavení zamestnanca. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2023. ISSN 1337-060X, 2023, roč. 18, č. 6-7, s. 23-25.
    článok

    článok

  4. POOE, Boitumelo - DOBBELSTEIN, Thomas. Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 4, s. 2-13. Recenzia na: Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022.
    článok

    článok

  5. Fakulta podnikového manažmentu EU. Katedra podnikovohospodárska. Aktuálne postavenie podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach Slovenskej republiky a Európskej únie. Mária Kmety Barteková et al. ; reviewers: Ľudomír Šlahor, Miroslav Tóth. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. CD-ROM 73 s. [3,65 AH]. I-20-101-00. ISBN 978-80-7556-086-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Sponzoring ako alternatívna forma financovania kreatívneho priemyslu v rozvinutých európskych krajinách. In Fakulta podnikového manažmentu EU. Katedra podnikovohospodárska. The Current Position of Companies in the Creative Industries in the Conditions of the Slovak Republic and the European Union : Proceedings of Scientific Papers = zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-086-5, s. 16-27 CD-ROM. I-20-101-00.
    článok

    článok

  7. KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Creative Industries and Their Economic Value : vědecká monografie. Reviewers: Ľudomír Šlahor, Nora Grisáková. 1st Editon. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. 57 s. [3,58 AH]. VEGA 1/0340/19. ISBN 978-80-7556-098-8. [Počet ex. : 15, z toho voľných 12, prezenčne 3]
  8. BRNOVÁ, Miroslava. Sponzorské a reklama z pohľadu ZDP. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2020. ISSN 1335-1583, 2020, roč. 25, č. 10, s. 135-142.
    článok

    článok

  9. BETÁKOVÁ, Jaroslava. Reklamné služby a sponzorstvo v oblasti športu a uplatňovanie DPH. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1336-426X, 2020, roč. 17, č. 9, s. 57-64.
    článok

    článok

  10. VÁLEK, Juraj. Darovanie hnuteľného majetku z pohľadu dane z príjmov v roku 2018. In Daňový tip : newsletter aktualít daňového poradenstva. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1335-2822, 14. november 2018, roč. 22, č. 21, s. 2-4.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.