Number of the records: 1  

Strategický význam riadenia subkultúr v podniku

  1. Title Strategický význam riadenia subkultúr v podniku
    TranslationStrategic merit of subcultures management in corporation
    Author infoHana Roháľová-Ilkivová
    Author Roháľová-Ilkivová Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-6]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords kultúra podniková * riadenie podnikové * vedenie ľudí * vedenie podniku * manažéri * zamestnanci * hodnota * konflikty
    AnnotationPodnikovú kultúru treba chápať ako niečo, čo vytvára spojenie medzi ľuďmi. Spolužitie je možné len vtedy, keď majú ľudia niečo spoločné. Túto funkciu spĺňa podniková kultúra, ktorá stabilizuje a posilňuje chod podniku. Homogénna podniková kultúra existuje len v začiatkoch podnikania, ak vôbec, a skôr sú typické heterogénne kultúry so subkultúrami. Proces riadenia subkultúr nie je jednoduchý a je nutné pre manažérov, aby boli skúsení, aby mali cit pre podnikové prostredie a medziľudské vzťahy. Len tak môžu pozerať na subkultúry ako na prirodzené časti podniku a viesť ich cielene istým smerom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00187-060, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.