Marketing veľtrhových centier v európskom priestore

  1. Názov Marketing veľtrhových centier v európskom priestore : dizertačná práca
    Aut.údajeMarek Baluška, škol. Helena Labská
    Autorlupa Baluška Marek
    Ďalší autorilupa Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korp.lupa Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu , (Bratislava, Slovensko)
    Vyd.údajeBratislava, 2009. - 225 s.
    PoznámkyBibliogr. odkazy.
    Druh dok.práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslálupa veľtrhy * lupa výstavy * lupa marketing * lupa manažment * lupa Európa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra840759

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    840759SEKČasopisecká študovňalen prezenčne