Počet záznamov: 1  

Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente

  1. Názov Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente [elektronický zdroj] : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej
    Autorské údajev redakcii Vandy Lieskovskej
    Ďalší autori Lieskovská Vanda (Vedecký redaktor) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - CD-ROM
    ISBN978-80-225-2876-4
    PoznámkyVEGA 1/0493/08
    Druh dokumentuelektronické dokumenty (listy, články, knihy, zborníky)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.101.542 - Mikroekonomika
    Heslá mikroekonomika * experimenty * manažment * marketing
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra840910, 840911
    Archív EPCE10 00371-001, originál dokumentu

    elektronická kniha

    elektronická kniha

    Do košíka

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    840910SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    840911SEKSklad knižničného fonduvoľný