Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente

  1. Názov Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente [elektronický zdroj] : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej
    Aut.údajev redakcii Vandy Lieskovskej
    Ďalší autorilupa Lieskovská Vanda (Editor) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korp.lupa Ekonomická univerzita v Bratislave . Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach , (Košice, Slovensko)
    Vyd.údajeBratislava : lupa Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - CD-ROM
    ISBN978-80-225-2876-4
    PoznámkyVEGA 1/0493/08
    Druh dok.elektronické dokumenty (listy, články, knihy, zborníky)
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 330.101.542 - Mikroekonomika
    Heslálupa mikroekonomika * lupa experimenty * lupa manažment * lupa marketing
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 2
    Odkazylupa (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Signatúra840910, 840911
    Archív EPCE10 00371-001, originál dokumentu

    elektronická kniha

    elektronická kniha

    Požičať si

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    840910SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    840911SEKSklad knižničného fonduvoľná