Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku

  1. Názov Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku
    Preklad názvuSelected tools of the corporate`s marketing communication
    Aut.údajeJana Lopušanová
    Autorlupa Lopušanová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdroj.dok.lupa Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa komunikácia marketingová * lupa reklama * lupa podpora predaja * lupa informácie * lupa práca s verejnosťou * lupa marketing priamy * lupa zákazníci * lupa predaj * lupa nákup
    AnotáciaMarketingová komunikácia ako nástroj ovplyvňovania spotrebiteľa. Definícia marketingovej komunikácie. Ciele marketingovej komunikácie. Charakteristika komunikačnej politiky a vybraných prvkov komunikačného mixu. Public relations - PR. Klasifikácia nástrojov PR podľa akronymu PENCILS.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Odkazylupa (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00187-045, originál dokumentu

    článok

    článok