Faktory úspešnosti podniku v čase hospodárskej krízy

  1. Názov Faktory úspešnosti podniku v čase hospodárskej krízy
    Aut.údajeJosef Misof
    Autorlupa Misof Josef EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdroj.dok.lupa Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Vyd.údajeObr.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslálupa riadenie podnikové * lupa manažment * lupa manažéri * lupa lídri * lupa metódy riadenia * lupa kríza hospodárska * lupa recesia
    AnotáciaAko byť úspešný v čase recesie. Princípy, ktorých by sa podnik mal držať v čase krízy, podľa Kotlera. Kľúč k úspechu podľa D. Rigbyho - proces TOPS. Ako úspešne ťažiť v období hodpodárskej krízy podľa J. Quelcha.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00187-051, originál dokumentu

    článok

    článok