Význam vizitiek v komerčnej praxi

  1. Názov Význam vizitiek v komerčnej praxi
    Aut.údajeZuzana Littvová
    Autorlupa Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdroj.dok.lupa Personálny manažment : nielen pre personalistov. Č. december (2009), s. 622-626. - Bratislava : Iura Edition, 2009. ISSN 1337-9437
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z periodík
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslálupa komunikácia firemná * lupa imidž * lupa manažéri * lupa komunikácia sociálna * lupa obchodníci * lupa komunikácia manažérska
    AnotáciaPojem vizitky (business cards). História vzniku vizitiek. Náležitosti vizitiek a ich odovzdávanie. Špecifiká pri výmene a využívaní vizitiek.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00304-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: marec-december

    článok

    článok