Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa
SYS 0108377 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072209.4 100 $a 20100111d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa $f Kornélia Richterová 330 $a Dôvody a faktory, ktoré umocňujú význam maloobchodných vkladov do budovania vzťahov so zákazníkmi. Poznatky z kontinuálneho prieskumu nákupného rozhodovania študentov, ktorý sa od r. 2001 uskutočňuje v rámci výučby predmetu Spotrebiteľské správanie na druhom stupni vysokoškolského štúdia. Využitie zákazníckych kariet v nákupoch študentov. Poznatky z prieskumu rozhodovania o nákupe odevov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0107884 $1 010 $a 978-80-225-2870-2 $1 200 1 $a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív $v S. 78-84 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 92 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100111 $g AACR2
Počet záznamov: 1