Počet záznamov: 1
Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku
SYS 0109057 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072214.2 100 $a 20100121a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku $f Jana Lopušanová 330 $a Marketingová komunikácia ako nástroj ovplyvňovania spotrebiteľa. Definícia marketingovej komunikácie. Ciele marketingovej komunikácie. Charakteristika komunikačnej politiky a vybraných prvkov komunikačného mixu. Public relations - PR. Klasifikácia nástrojov PR podľa akronymu PENCILS. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108048 $1 010 $a 978-80-225-2851-1 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku III. $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave $e Bratislava, 5.11.2009 $g zostavovatelia: Peter Markovič, Elena Šúbertová $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a Selected tools of the corporate`s marketing communication 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0033500 $a Lopušanová $b Jana $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100121 $g AACR2 830 $a externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1