Počet záznamov: 1
Podstata a východiská lojality zákazníkov
Názov Podstata a východiská lojality zákazníkov Autorské údaje Zora Trnková Autor Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * hodnota * nákup * marketing vzťahový * tovar * služby * správanie Anotácia Prístup k zákazníkovi nazývaný v zahraničnej literatúre ako Total loyalty marketing. Definície zákazníckej lojality a definovanie príbuzných pojmov. Popis lojality podľa Foschta. Vplyv emócií na lojalitu zákazníka k firme. Fázy procesu lojality. Meranie lojality zákazníkov. Efekty zákazníckej spokojnosti a zákazníckej lojality. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00104-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1