Výsledky vyhľadávania
- HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJKOVIČ, Marek - BOSÁKOVÁ, Lucia. Nízkonákladová letecká spoločnosť a jej marketing. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 152-157. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
- PČOLINSKÁ, Lenka. Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 82-90. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
- GAJDOŠ, Jozef - BAČO, Tomáš. Využitie hier vo vzdelávaní. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 67-71. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
- BAČO, Tomáš - GAJDOŠ, Jozef. Aplikácia experimentov v marketingu. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 37-51 [1,68 AH]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
- METEŇKO, Anton. Spotrebiteľské správanie na trhu rýchloobrátkového tovaru vo vybranej lokalite. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 91-127 [1,8 AH]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.