Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2939  
Vaša otázka: Heslá = "internet"
  1. REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
    článok

    článok

  2. KOLLÁROVÁ, Soňa - MAJERČÁKOVÁ, Zuzana. Rizikové výzvy vo virtuálnom priestore. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 3, s. 20-23.
    článok

    článok

  3. WANG, Lan et al. ESG Ratings and Stock Performance in the Internet Industry. In Investment Management and Financial Innovations. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2024. ISSN 1810-4967, 2024, vol. 21, no. 1, pp. 38-50.
    článok

    článok

  4. KRAJNÍKOVÁ, Magdaléna - MASNICOVÁ, Soňa - HUMENSKÁ, Mária. Jazyková expertíza internetovej komunikácie. In Forenzní vědy, právo, kriminalistika : Vědecké studie a analýzy: vědecký časopis. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2024. ISSN 2533-4387, 2024, roč. 9, č. 1, s. 117-130.
    článok

    článok

  5. ZÁHORA, Jozef. Sloboda prejavu vs. nenávistné prejavy na internete. In Právny obzor : teoretický časopis pre otázky štátu a práva. - Bratislava : Ústav štátu a práva SAV, 2024. ISSN 0032-6984, 2024, roč. 107, č. 4, s. 384-407.
    článok

    článok

  6. KULTAN, Jaroslav - SCHMIDT, Peter. Informatika 2 : softvér. Recenzenti: Eugen Ružický, Pavol Jurík. 1. vydanie. Bratislava : 5V, 2024. 204 s. ISBN 978-80-974860-0-6. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. STANKOVÁ, Monika - HASPROVÁ, Mária - KUCHTA, Martin. Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC perspektívy. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 135-143.
    článok

    článok

  8. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Trendy v digitálnom marketingu. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 17-23. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  9. CHOMOVÁ, Katarína. The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 31-40. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  10. ZAHRADNÍK, Peter. Internet of Things as an Useful Business Tool. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 371-377. VEGA 1/0662/23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.