Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1235  
Vaša otázka: Heslá = "obchod elektronický"
  1. DZILSKÁ, Zuzana. The Impact of COVID-19 on e-Commerce Platforms in Slovakia. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 51-61. VEGA 1/0110/24.
    článok

    článok

  2. BETÁKOVÁ, Jaroslava. Zmeny zákona. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2024. ISSN 1335-0897, 2024, roč. 29, č. 1-2, s. 5-14.
    článok

    článok

  3. TICHÝ, Miroslav. Elektronická aukcia. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1337-060X, 2024, roč. 19, č. 2, s. 73-75.
    článok

    článok

  4. ALENOVÁ, Gabriela. Nové trendy e-commerce pre rok 2024. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 1, s. 26.
    článok

    článok

  5. HUBINSKÁ, Veronika. Slovákov pobláznil nový čínsky e-shop. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 1, s. 6-8.
    článok

    článok

  6. MAŤO, Vladimír. Efektívna logistika e-shopov je na konci roka kľúčová. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  7. MAŤO, Vladimír. Inovatívna spolupráca roztočila kolotoč vratných obalov. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1214-4827, Január-Marec 2024, roč. 20, č. 98, s. 46-47.
    článok

    článok

  8. KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  9. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. Editor: Zuzana Hajduová ; recenzenti: Henrieta Pavolová, Katarzyna Hampel. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 147 s. [7,9 AH]. ISBN 978-80-225-5125-0.
  10. PENCARELLI, Tonino - SKERHAKOVA, Veronika - TIRPÁK, Denis. Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381, 2023, vol. 15, no. 1, s. [1-7].
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.