Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1365  
Vaša otázka: Heslá = "učitelia"
  1. PETLÁK, Erich. Inovácia edukácie ako priorita auditu školy. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 1, s. 2-5.
    článok

    článok

  2. BELEŠOVÁ, Mária. Neúcta voči učiteľom zo strany rodičov. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 1, s. 27-31.
    článok

    článok

  3. PETLÁK, Erich. Stres a súvisiace aspekty: eliminovanie stresu vedením školy. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 1, s. 16-21.
    článok

    článok

  4. ŠVEHLÁKOVÁ, Bronislava. Úprava rodičovských práv a povinností v mediácii: informovaný učiteľ, riaditeľ školy a jeho reflektovanie témy. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 1, s. 25-27.
    článok

    článok

  5. PETLÁK, Erich. Inovácie sú cestou k zvyšovaniu kvality edukácie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 2, s. 2-7.
    článok

    článok

  6. MICHVOCÍKOVÁ, Veronika. Efektívna pedagogická komunikácia v online priestore. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 2, s. 30-32.
    článok

    článok

  7. Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Wolters Kluwer SR. 6x ročne. ISSN 1338-2845. Dostupné na : https://www.direktor.sk/sk/casopis/didaktika/archiv
    Didaktika

    časopis

  8. KRASULOVÁ, Žaneta. Pracovný pomer na dobu určitú a jeho špecifiká v prípade vysokoškolských učiteľov: Pohľad na aktuálnu situáciu. In Štát a právo : [vedecko-teoretický časopis]. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2024. ISSN 2644-643X, 2024, roč. 11, č. 1, s. 12-24.
    článok

    článok

  9. Separát štatistickej ročenky školstva SR 2023 : vysoké školy. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. 309 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  10. MARATOVA, Tolganay et al. The Need for Modern Teachers to Integrate Informatics with STEM Education. - Registrovaný: Scopus. In World Transactions on Engineering and Technology Education. - Melbourne : WIETE. ISSN 1446-2257, 2024, vol. 22, no. 1, pp. 38-43.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.