Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 784  
Vaša otázka: Heslá = "výhody konkurenčné"
  1. BURGER, Ivan. Podnikový knowledge management - konkurenčná výhoda. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2010. ISSN 1335-1729, 4/2010, roč. 15, zoš. 59, s. 10-17.
    článok

    článok

  2. BURGER, Ivan. Podnikový knowledge management - konkurenčná výhoda. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2010. ISSN 1335-1729, 3/2010, roč. 15, zoš. 58, s.12-20.
    článok

    článok

  3. KOVÁCS, Jozef. Inovácie, ako determinant pre udržateľnosť rastu malých a stredných na podnikov v teoretickej rovine za roky 2018-2023. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 77-82.
    článok

    článok

  4. SOTÁKOVÁ, Kamila. Inovácie produktu a ich význam pre rozvoj podnikania : dizertačná práca. Školiteľ: Michal Pružinský. Košice, 2023. 143 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. BURDA, Tomáš - ŽIDOVÁ, Veronika - BUT, Tetiana. Optimising Public Transport to Increase Tourist Flows. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 4, s. 167–186.
    článok

    článok

  6. OLUBIYI, Timilehin Olasoji. Leveraging Competitive Strategies on Business Outcomes Post-covid-19 Pandemic: Empirical Investigation from Africa. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381, 2023, vol. 15, no. 2, pp. [1-14].
    článok

    článok

  7. MARÁKOVÁ, Vanda et al. The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 3, s. 158–175.
    článok

    článok

  8. HALENÁROVÁ, Mária. Konkurenčná výhoda vo vybraných kúpeľných podnikoch na Slovensku. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 1, s. 15-24. I-23-109-00.
    článok

    článok

  9. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  10. ZORKÓCIOVÁ, Otília. CSR Analysis of Chosen Bank as Part of its Corporate Identity in the International Environment. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 166-173. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.