Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4902  
Vaša otázka: Systematika = "^339.138^"
  1. Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Spracovaný v EKO-INDEX. Praha : Česká marketingová společnost. 4x ročne. ISSN 1211-5622. Dostupné na : http://www.cms-cma.cz/cms-casopis-marketing-komunikace/
    Marketing & komunikace

    časopis

  2. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 12x ročne. ISSN 1335-2016. Dostupné na : https://strategie.hnonline.sk/news
    časopis

    časopis

  3. Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 4x ročne. ISSN 1338-7944. Dostupné na : https://msijournal.com/
    Marketing science & inspirations

    časopis

  4. KUCHTA, Martin. Strategické aspekty zdrojov návštevnosti webstránok : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 63 s. ISBN 978-80-225-5108-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023. Editors: Magdaléna Freňáková, Lenka Kuhnová ; reviewers: Adriana Csikósová, Monika Ostrowska. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. CD-ROM 295 s. [22,04 AH]. ISBN 978-80-225-5088-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. ADAMS, Julian. Behavioural Research for Marketing : A Practitioner's Handbook. 1st Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2023. 201 s. ISBN 978-0-367-77133-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  9. BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022, dotisk 2023. 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. CZINKOTA, Michael R. - RONKAINEN, Ilkka A. - PENG CUI, Annie. International Marketing. 11th Edition. Boston : CENGAGE, 2023. 604 s. ISBN 978-0-357-44512-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.