Basket

  Untick selected:   0
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 29-45.
    article

    article

  2. PÉCHEUR, Jacques. Civilisation progressive du Français : niveau avancé : avec 400 activités. Paris : CLE international, 2010. 223 s. ISBN 978-2-09-035365-5. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  3. HRICIGA, Andrej. Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 46-60.
    article

    article

  4. KORČOKOVÁ, Marína. Informovanosť spotrebiteľa. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 84-100.
    article

    article

  5. DZUROVÁ, Mária. Inovácie marketingových a obchodných činností. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 19-27.
    article

    article

  6. PRIEHODA, Albert. Inovácie v marketingovom manažmente (14). In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 118-131.
    article

    article

  7. MIKLOŠÍK, Andrej. Komponenty riadenia procesov v oblasti informačných technológií. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 112-117.
    article

    article

  8. CHOMOVÁ, Katarína. Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 70-83.
    article

    article

  9. HRTÚSOVÁ, Džamila. Partnerstvo v logistickom reťazci. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 61-69.
    article

    article

  10. ČIMO, Jozef. Rozvoj inovačného potenciálu Slovenska. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 5-18.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.